• All
  • Body Attack
  • Body Combat
  • Body Pump
  • Ciclisme Indoor
  • HIIT
  • Interval
  • Ioga
  • Pilates
  • Step GAC
  • Tonificació
  • Zumba
Zumba

Zumba – Susana

Contenido restringido

Read More →
Pilates

Pilates – Roser

Contenido restringido

Read More →
Interval

Interval – Roser Dot

Contenido restringido

Read More →
Body Pump

Body Pump – Ivan Rodríguez

Contenido restringido

Read More →
Body Pump

Body Pump – Marina Obradors

Contenido restringido

Read More →
Interval

Interval – Jessica

Contenido restringido

Read More →
Vídeo

Ciclisme Indoor Sònia-Enough love

Read More →
Ir arriba

El CrossFit és un programa d’entrenament compost per exercicis funcionals, constantment substituïts, executats a alta intensitat.

L’objectiu de CrossFit és desenvolupar al màxim el rendiment en totes i cadascuna d’aquestes àrees físiques, i no realitzar un programa específic d’entrenament. Per això se sol dir que l’especialitat consisteix en no especialitzar-se en res en concret. El combat, la supervivència, molts esports i la pròpia vida premien aquesta classe d’entrenament total. Per a aquests desafiaments imprevisibles, un entrenament especialitzat resulta inútil. Tots aquests conceptes han estat difosos per Greg Glassman, el creador de CrossFit als Estats Units des de l’any 2001. Gràcies a la seva gran experiència com a gimnasta i entrenador, ha desenvolupat un sistema d’entrenament que hom considera el més efectiu del món. Des del 2007 organitzen una competició internacional anomenada dels CrossFit games.[5][6]

El CrossFit és un programa de força i condicionament físic total, que es basa en l’increment de les deu capacitats físiques més reconegudes pels especialistes en l’entrenament esportiu:

  1. Resistència cardio-respiratòria
  2. Resistència muscular
  3. Força
  4. Flexibilitat
  5. Potència
  6. Velocitat
  7. Coordinació
  8. Agilitat
  9. Equilibri
  10. Precisió